7 účinných cvikov na zbavenie sa tuku na chrbte a bokoch

Všetky ženy chcú mať fit telo, no už podstatne menej žien chcú pre to niečo spraviť.


 Cvičenie je základnou činnosťou ktorá vám zlepší náladu a dodá vám energiu na celý deň. A, jedna z najpodstatnejších častí nášho tela na ktorú často zabúdame, je náš chrbát.






 Je to kľúčová časť ktorá nám udržuje rovnú postavu a trpí asi najviac, kvôli modernému spôsobu žitia a sedením za počítačom.

Ponúkame vám niekoľko cvikov na chrbát, ktoré ak budete cvičiť dvakrát či trikrát do týždňa, nebudete mať problém so svojim chrbtom. Cviky sú veľmi jednoduché, no veľmi efektívne.

1. Natiahnite sa dolu

Postavte sa rovno, a natiahnite sa dolu tak, aby sa dlane dotýkali podlahy. Neohýbajte vaše kolená. Potom ako ste sa natiahli, choďte naspäť do stojacej polohy, a zopakujte natiahnutie opäť. Zopakujte to desať až pätnásťkrát. 2 až 3 série.

2. Natiahnite sa do bokov.

Stojte rovno a držte v pravej ruke činku. Pravú ruku skláňajte dolu zatiaľ čo sa nahýbate doprava s trupom. Vaša ľavá ruka musí byť na zadnej časti hlavy. Robte s pravou rukou krátke pohyby. Zopakujte 15 až 20-krát. 3 série.






3. Kliky

Tieto cviky sú nielen skvelé pre ruky, no taktiež pre chrbát. Dvadsať až tridsať klikov, dve až tri sety.

4. Póza luku

Stačí si ľahnúť na brucho, chyťte sa za členky a hýbte sa vpred a vzad. Tento cvik by mal trvať maximálne jednu minútu. 1 set.


5. Superman póza

Ľahnite si na brucho. V rovnaký čas zdvihnite ruky aj nohy a zostaňte tak v pokoji na 2 či 3 sekundy. Zopakujte to 15 až 20 krát, 3 alebo 4 série.