Ako zoštíhliť bruško? Jednoducho, a to mnohými spôsobmi



Brušný tuk je ten numero uno nepriateľ pre ľudí ktorí dietujú.


 Ako pravdepodobne už viete, je to jedným z miest ktoré sa ťažko formujú a udržujú. No jestvujú každopádne spôsoby ktoré vám pomôžu v transformácii vášho brucha. 





Chodenie

Vo filmoch z USA ste už také scény určite videli. Ako chlap alebo žena „džogujú“ či chodia cez ulice. Je to prospešné, až na ten vzduch. Každopádne, ak plánujete si robiť ranný či večerný jogging, doporučujeme vám zobrať si aj vašu kamarátku s ktorou si počas tejto chôdze či behu dokážete o všeličom pohovoriť, a taktiež vám nepriamo pomôže v dodržiavaní vášho fitnes programu.

Kardio

Ak ste naozaj zaujatá stratou brušného tuku, aerobiky sú stále tou cestou ktorou by ste mali ísť. Spaľujú o 67% viac kalórií než silové tréningy a taktiež nenechajú žiadnu nitku suchou na vašom bruchu. 

Zvýšte si príjem vlákniny

Za každých 10 gramov vlákniny ktoré prijímate denne bude vaše brucho obsahovať 4% menej tuku. Skvelé zdroje vlákniny (potrebujete rozpustnú!) sú napríklad čerstvé ovocia a zeleniny, fazule a cereálie – ovsené vločky atď.



Vysávajte!   

Možno to znie ako nejaký tip vytrhnutý z úst muža, no skutočnosť je taká, že vysávanie vám pomôže vypracovať vaše brucho, najmä ak si stiahnete vaše brušné svaly počas toho ako to robíte. Získate tak pevnejšie a chudšie brucho zatiaľ čo nebudete mať nervy, že je všade bordel, dve muchy jednou ranou.

Pozor na soľ






Príliš veľký obsah soli vo vašej strave znamená, že vaše telo bude udržiavať viac vody, čo vám pridá na váhe a na objeme. Tak si dávajte pozor a jedzte zdravo.

Nepite sódové nápoje

Tieto bublinkové vody sú zlo. Je to akýsi trend ktorý prišiel zo zámoria a odtiaľ si nápoje kupujú všetci ľudia, od tínejdžrov po starších ľudí. A to kvôli chuti. No tá chuť trvá krátko, pokazíte si zuby, kosti a priberiete. Ešte ste určite nevideli človeka ktorý by schudol z toho, že pil diétnu kolu. Či áno?

Žiaden alkohol

Príliš veľa alkoholu vám zvýši hladinu kortizolu, ten je schopný poslať tuk priamo do vášho brucha. 

Hydratujte sa

Pite dostatočné množstvo vody, kvalitnej vody. Ak máte pocit, že voda z vodovodu nie je práve najlepšia, prevarte ju, alebo si kupujte balenú vodu. Každopádne, snažte sa dbať aj na životné prostredie a radšej si ju kúpte v sklenenej fľaši, ak to je možné. Hydratované telo funguje tak ako má, a neuveriteľne pomáha pri cvičení, pretože sa vaše telo potí a tak aj stráca množstvo tekutín.