Zbavte sa bolesti chodidiel za pár minút

Možno vám pripadal tanec kostry smiešne, avšak ukázalo vám to že všetky kosti nášho tela sú prepojené. 

To je dôvod prečo bolesť v chodidle môže prerásť do bolesti celej nohy – všetko je prepojené. 


Za bolesťou chodidla je množstvo faktorov  :


- vybočený palec
-  artritída
-  kurie oká
-  problémy s pätami
-  zarastené nechty
-  plesne či plochá noha.

 Naše chodidlá sú napojené na množstvo vecí, podľa čínskej reflexie sú zdrojom skvelého zdravia a preto je také množstvo chodidlových detoxikačných metód.

Riešenia proti bolesti

Naťahovanie a pracovanie s chodidlom sú najľahšou metódou ako sa zbaviť bolesti chodidla. To všetko môžete spraviť za 5 minút!

1. Zdvih palcov

Zodvihnite palce na vašich nohách počas toho ako stojíte. Cvik opakujte 5-krát s každou nohou.

2. Zdvih palcov (komplikovanejší)

Spravte to isté ako v minulom kroku, avšak keď vaše palce zdvihnete, najväčší palec sa snažte položiť na zem. Nie je to ľahké, pokiaľ sa vám to bude zdať ťažké a nemožné, skúste to s malíčkom. Zopakujte cvik 5-krát s každou nohou.


3. Rozpoloženie váhy

Postavte sa a zaťažte váhu na vonkajšie strany chodidiel, potom to zmeňte na vnútorné časti. Zopakujte cvik 10-krát pre každú nohu.

4. Stretching pre členky

Elastický pás na cvičenie obmotajte okolo stola a potom cez jeden členok tak aby dolná časť chodidla pri palcoch bola týmto pásom obmotaná. Stlačte vaše prsty smerom k dlážke a mali by ste pocítiť ako sa váš členok strečuje. Zopakujte tento streč 15-krát.

5. Cvik s tenisovou loptou


Položte si chodidlo na tenisovú loptu a snažte sa roztiahnuť vaše palce. 

6. Joga

Joga vyžaduje balans v chodidlách a teda sa musíte naučiť kontrolovať ich. Pokiaľ to zvládnete, joga vám pomôže nielen po fyzickej ale aj mentálnej stránke.

7. Choďte boso častejšie

8. Noste správnu obuv, ortopedickú vložku