Tento týždeň sa internet zbláznil, a to len jedným trikom – Ako dozrieť avokádo za 10 minút!




Tento trik je pomerne jednoduchý, autor tvrdí, že jediné čo musíte urobiť je pevne obaliť vaše avokádo do fólie a piecť ho počas 10-tich minút na 93 stupňoch celzia.



Rozhodli sme sa vyskúšať to, pretože úprimne, nie je nič frustrujúcejšie než byť zaseknutý na jednom bode s tvrdým avokádom najmä vtedy keď naň máte nezastaviteľnú chuť.



Prvým krokom ktorý som urobil bolo pravdaže kúpa 2 avokád, jedno avokádo pre porovnanie a druhe pre... pečenie! Na dnešné pomery si môžete dovoliť avokáda, a to nie len dve.



Po tom ako som pec zahrial, obalil som moje testovacie avokádo natesno do alobalovej fólie a vložil ho dovnútra. Následne som časovač nastavil na 10 minút a očakával len to najhoršie, pretože keď očakávate to najhoršie, nebudete prekvapený keď to všetko dopadne zle!
                              
   


Po tom ako časovač vypršal som rozbalil túto fóliu a v ňom bolo... avokádo! Vyzeralo rovnako ako predtým. Napriek očakávaniu toho najhoršieho som každopádne bol prekvapený.


Čoho som sa obával najviac v tomto experimente bola teplota avokáda, fakt som nechcel jesť horúce avokádo... nechutné. 



Vnútro avokáda bolo naopak, mäkšie než vnútro porovnávacieho avokáda. Rezanie tohto avokáda nebolo rovnaké ako rezanie do čerstvého. Avšak tento „trik“ odporúčam komukoľvek kto si kúpi nezrelé avokádo a nevie sa dočkať jeho zrelosti. Po tomto upečení je avokádo viac jedlejšie... lenže tiež teplejšie!