Chcete stratiť váhu počas toho ako spíte? Dá sa to!



Myslíte si že strata váhy je náročný proces? 

Pravdepodobne, záleží na vašich problémoch ako sú napr. upchaté cievy, hormóny a podobne.


 Na to aby ste stratili toľko koľko chcete, musíte si najprv zmeniť stravu. Musíte ju prepracovať tak aby bola zdravá a obsahovala mnoho vláknin avšak taktiež živín. Je potrebné aby ste si rozpísali cvičebný plán, a je potrebné aby ste začali relaxovať – odpútajte sa od každodenného stresu ktorý vám spôsobuje len problémy s vašim telom. 

Avšak existuje 5 trikov ktoré vám pomôžu so stratou váhy aj počas spánku!

Proteínový šejk

Mnoho ľudí odporúča nejesť pred spánkom, avšak nedávny výskum preukázal že malé jedlo pred spánkom vám pomáha stratiť váhu. Ľudia pijúci šejk so 150 kalóriami polhodinu/hodinu pred spánkom zrýchlili svoj metabolizmus a tak aktívne podporili stratu vlastnej váhy.

Zatiahnite závesy a znížte žalúzie

Pokiaľ spite s akýmkoľvek zdrojom svetla, znižuje to kvalitu vášho spánku. Telo potrebuje dostatočné množstvo spánku aby sa mohlo zregenerovať a oddýchnuť si od stresu. Je známe že stres negatívne ovplyvňuje náš metabolizmus a teda, užite si ničím nerušený spánok – ani svetlom.

Začnite plánovať vopred

Pripravte si zdravé jedlo už na ďalší deň, pripravte si tašku s vecami do fitka a položte ju pred vchodové dvere. Na ďalšie ráno už nemusíte robiť takéto veci – veci ktoré vás otravujú a neznášate ich, a pravdepodobne ich aj zanedbáte. Pripravenosť vopred je kľúčom k zdravému životu. Čokoľvek čo môžete dokončiť dnes, neodkladajte na zajtra!

Znížte teplotu

Mnoho výskumov potvrdilo že ak človek spí v izbe s nižšou teplotou, jeho metabolizmus sa zrýchľuje pretože telo potrebuje viac energie aby sa zohrialo. To sa rovná strate tuku počas spánku!

Nastavte si budík

Podľa štúdií, ženy ktoré sa zobúdzali v rovnakom čase každé ráno majú menšiu váhu ako tie ktoré vstávali v rôznych intervaloch. Výskumy tvrdia že zobúdzanie sa v rôznych časových intervaloch vedie k zvýšenému riziku vzniku srdcových ochorení a rakoviny. Spite dostatočne – 7 až 8 hodín, choďte spať v rovnaký čas a zobúdzajte sa vždy narovnako, s pomocou budíka. Je prospešný, aj keď ho nikto nemá rád!