Jedlo ktoré vám pomôže strácať váhu počas spánku!


Je to možné? Môžete zabudnúť o pravidle „žiadne jedenie po šiestej“, pretože je to vedecký podložené že existujú niektoré skvelé jedlá ktoré vám môžu „odstrániť“ kilogramy počas vášho spánku. Aké je tajomstvo?




Niektoré jedlá, bohatá na proteíny, poskytnú vášmu telu potrebné živiny bez zvyšovania cukru v krvi a telo bude ďalej pokračovať v spaľovaní uložených kalórií. 

Tu je zoznam čo môžete bezpečne jesť pred spaním:

Bobule

Najlepší olovrant pre tých čo žiadajú niečo sladké, bez strachu z nadbytočného tuku. Bobule obsahujú vlákniny ktoré sú potrebné pre strácanie váhy a pri trávení zatiaľ čo sýtosť trvá dlhšie. Maliny, černice a čučoriedky majú najväčší obsah vláknin zo všetkých bobúľ.

Nízkotučný jogurt

Kalcium je považované za jeden z najlepších minerálov pri boji proti tuku, jogurt je vynikajúci zdroj kalcia. Pre večerné jedlo si vyberte jogurt bez cukru a tuku.

Mandle

Ak nepreháňate a nejete dosť mandlí, mohli by ste ich pridať na zoznam dovolených jedál počas neskorého večera. Mandle obsahujú proteín, vlákninu a omega-3 mastné kyseliny. Hrsť  mandlí dostatočne nasýti vaše chute po sladkom. Kombinácia vláknin a proteínov stimuluje metabolizmus a teda efektívne spaľuje tuk a kalórie.

Morka

Obsahuje aminokyseliny zvané leucín, ktorý hrá dôležitú rolu pri ochrane svalov pred stratou váhy, nútiac telo aby hľadalo energiu v uložených tukoch. Ďalej, morka je bohatá na proteíny vďaka ktorým sa nezobudíte hladným.

Avokádo

Avokáda sú dobrý zdroj vlákniny a tým pádom môžu byť nájdené na zozname vzácnych olovrantov. Avšak obsahuje mononenasýtené tuky ktoré by mali byť konzumované len v miernosti, čiže avokádo by malo byť vašim olovrantom len zriedkakedy.