Muž sa rozhodol piť štyri litre vody denne počas mesiaca – Nastali veľké zmeny


Deň 1: Párty sa začína

„Nakoľko by som nerád neustále odmeriaval množstvo vody ktoré mám vypiť, celý deň so sebou nosím fľašu ktorá postačuje na to aby som bol po celý čas hydrovaný a mohol mať dostatočné množstvo vody so sebou tak, aby som tie štyri predsavzaté litre vody vypil každý deň.“






Deň 5: Na záchod mi treba každých 20 minút



„Fakt mám rád pitie vody. Moje telo a pravdepodobne telo každej osoby je zložené zo 60% vody, no nikto nepije 4 litre vody denne… Je to riadna fuška a fakt to dáva zabrať a pijete aj vtedy keď nie ste smädným. No nič nie je iné, jediná zmena je pocit plnosti čo znamená že aj menej jem. Plus každých 20 minút mi treba na záchod. Každý si myslí že mám problém s liekmi pretože neustále chodím dnu a von z kúpelne.“

Deň 10: Stal som sa… krajším?

„Niečo sa deje, najmä ráno. Proste neustále ako vstanem a otvorím si oči, potrebujem šálku kávy, no teraz vstávam ako čerstvá rybička, s väčšou energiou než predtým. Je to skvelá zmena a cítim sa aj lepšie. Možno to je to takzvané placebo. Moje vlasy sú lesklejšie než predtým, no vo všeobecnosti sa beriem za pekného, každopádne neviem čo sa deje. Stále je pre mňa náročné brať veľkú fľašu naplnenú vodou všade kde sa mám pohnúť. Prakticky vždy, dokonca aj keď spím, mám pri sebe plastovú vodu s vodou. Hoci sa na mňa ľudia pozerajú čudne, myslím si, že moje predlaktie zosilnelo. Len si to myslím, nemusí to byť fakt.“


Deň 15: Som plný energie

„Na sto percent mám viac energie. Takmer už vôbec nepijem kávu. Je to veľká zmena nakoľko som si zvykol piť tri šálky kávy denne. Večer ako behávam, cítim že som rýchlejší. Spím lepšie a sny sú lepšie. A nie je mi horúco keď spím. Nielen to, no vždy pociťujem smäd keď nepijem vodu či na ňu zabudnem. Vyzerá, že telo sa adaptuje na môj nový životný štýl. Mám taký pocit že už nebude to to isté.“







Deň 20: Ľudia hovoria, že vyzerám šťastnejším

„Neviem prečo… Možno majú pravdu.“

Deň 25: Stávam sa lepšou osobou


„Stále často chodím na záchod. Moja priateľka si všimla, že moja pokožka vyzerá čistejšia a že mám viac energie. Znie to čudné, no mám ten pocit že sa cítim lepšie. Už nemám problém s pitnou vodou. Adaptujem sa na to množstvo a teraz už reprezentuje moju normu.“

Deň 30: Voľný a čistý

„Posledný deň mojej výzvy. Stále chodievam na záchody často a som neustále smädný. Cítim sa ako môj dedo. No narozdiel od neho, cítim sa dobre. Možno je to priveľa, piť 4 litre vody denne. No  všimol som si, že som nepil dostatočné množstvo vody.

Pravdepodobne nikto by nedoporučil túto výzvu, no myslím si, že je dobré si definovať určité množstvo vody ktoré potrebujete vypiť počas dňa. Jedna vec je istá, je potrebné piť viac vody. Budete sa cítiť lepšie a toxíny budú neustále vypláchnuté, pretože budete musieť chodiť častejšie na záchod!“