Viete čo sa stane ak si namočíte ruku do jablčného octu dvakrát do týždňa?


Žena trpela silnými bolesťami v ruke a rozhodla sa vyskúšať alternatívnu medicínu.



„Pred pár rokmi som bojovala s bolesťou kĺboch a v rukách, následne na to mi doktori diagnostikovali artritídu kvôli práci a podvýžive. Keďže nie som človek ktorý okamžite siahne po chémii, rozhodla som sa vyskúšať prírodnú liečbu.

 Rozprávala som sa s doktorom a odporučil mi použiť jablčný ocot. Začala som ho používať a po 2 mesiacoch sa cítim oveľa lepšie. Prvý mesiac som to robila 3-krát do týždňa a teraz už len 2-krát. Pred spánkom si vložím moje ruky do octu, bolesť a pocit zápalu sa vytratia. Použila som prírodný nápoj z jablčného octu, vody a medu.

 Odporúčam ho každému pretože s ním určite uspejete,“ povedala Ana H.

Dokážete zastaviť bolesť aj symptómy, najmä ak zmeníte svoj životný štýl a stravu, no taktiež musíte pridať prírodné lieky ako je jablčný ocot. 

Recept


Do 300 ml vody či ovocného džúsu vlejte 3 lyžice jablčného octu a užívajte ho pred hlavným jedlom – 3-krát do dňa. Jablčný ocot eliminuje toxíny z tela, je to silný antioxidant a je skvelý proti silným kĺbovým bolestiam.

Vmasírovanie

Zmiešajte 2 lyžice jablčného octu a 1 čajovú lyžičku olivového oleja. Túto zmes následne aplikujte (vmasírujte) na bolestivé kĺby.

Kúpeľ

Zmiešajte 6 pohárov vody s pohárom jablčného octu, do tejto zmesi si namočte vaše nohy či ruky. Taktiež môžete použiť obklad na iné bolestivé partie.



Pokiaľ trpíte neznesiteľnými bolesťami rozhodne by ste mali vyskúšať túto liečbu namiesto rôznej chémie či paracetamolu ktorý vám v krátkodobom horizonte „pomáha“ no v dlhodobom vám neuveriteľne škodí.