Jete všetko no stále strácate váhu: Čo je tajomstvo v tejto chrono strave?

Ak chcete jesť všetko čo chcete a zároveň chcete zostať chudým, tak táto chrono strava je pre vás správna.


 Hoci je táto strava používaná od roku 1986 vo Francúzsku, len prednedávnom sme ju začali využívať. 
Nemusíte dbať na kalórie ktoré konzumujete s množstvom jedla. 



V tejto strave budete musieť dávať pozor kedy presne jesť a ako správne jedlá skombinovať.

Základným pravidlom v tejto strave je časový horizont medzi jedlami ktorý by mal byť min. 4 hodiny a max. 6 hodín. Ideálny interval medzi jedlami by mal byť 5 hodín. 

Môžete jesť čokoľvek počas raňajok: sacharidy, proteíny, tuky. No určite by ste sa mali vyhnúť pšenici a kukurici. Môžete použiť iné múky: jačmeň, pohánka, ovos, špalda, raž, atď....

Môžete jesť aj mäsové produkty, dokonca aj slaninu. No uistite sa že sú domáce, bez kadejakých aditív.


Na obed


by ste mali jesť viac proteínových jedál, ako napr.: hovädzina, bravčovina, teľacie či jahňacie mäso, bez akýchkoľvek sacharidov alebo chleba. 
Ak chcete konzumovať sacharidy, mali by ste jesť zeleninu. 

Taktiež by ste mali jesť čerstvý šalát a zeleninu. 

Na večeru

 by ste taktiež mali konzumovať stravu bohatú na proteíny, ako napr.: kuracie prsia alebo ryby.

 Niekedy si môžete pridať syr do vašich šalátov, no iba vtedy ak už nie ste v procese straty váhy.




 Mali by ste konzumovať surové a čerstvé zeleniny a šaláty.

 Ovocie a sladkosti:


Mali by ste konzumovať ovocie a sladkosti len večer a medzi obedom a večerou. 
Nekonzumujte ovocie a sladké veci počas rána. 

Najlepšia možnosť by bola horká čokoláda s min. 70% kakaom a sušené ovocím ako sú figy a slivky.

Nuž teda, tieto sú základné výživové pravidlá ktoré by ste mali dodržiavať celý váš život, pretože toto nie je nejaká klasická strava.

 Avšak ak mávate problémy s váhou a chcete sa jej zbaviť, mali by ste vojsť do reštriktívneho obdobia. Dr. Ana Gifing, najväčšia podporovateľka tejto životosprávy, vymyslela reštriktívne obdobie. Počas tohto obdobia by ste nemali konzumovať nijaké zákusky či ovocie, pretože obsahujú vysoké hodnoty cukru.

 Taktiež by ste nemali jesť škrobové zeleniny a sacharidy na obed.


Dokonca aj keď ste v reštriktívnom období, nemali by ste sa obávať koľko toho zjete, no nemôžete jesť nič medzi jedlami. Úplne nič!

 A taktiež by ste mali dodržiavať toto pravidlo aj po skončení tejto reštriktívnej doby.

 Ďakujeme za čítanie a prosím, zdieľajte tento článok s vašimi priateľmi a rodinou.