Udržujte od vás hmyz s týmto netoxickým repelentom!

Vo Floride je mnoho mnoho hmyzu ktorí nám znepríjemňuje každodenný život a tak boli ľudia ako ja, ľudia s akarofóbiou a všeobecne s fóbiou z hmyzu, nútení nájsť alternatívne riešenie ako ich odo mňa  dostať bez akýchkoľvek toxických substancií ktoré by mi znížili kvalitu života.


Po čom som siahla je citronella olej v sklenenej fľaši.

 Nie je to nič nové pravdaže. Keďže mnoho z nás preferuje prírodné produkty od tých chemických, nedokázala som odolať tomuto jednoduchému svietidlu.

Nie len že sú krásne, ale taktiež odpudzujú hmyz! No pre mňa je to soľ nad zlato.

Ako ho vytvoriť?

Potrebujete:

        4 sklenené fľaše (ako pre kompóty)
        40 kvapiek všetkého na zozname – levanduľový, citrónový a  esenciálny olej z cédarového dreva.
        2 čerstvé citróny
        2 čerstvé limetky
        8 vetvičiek čerstvého rozmarínu
        voda
        4 či viac plávajúcich čajových sviečok