Šoková diéta: Len za 15 dní stratíte až 15 kg! Verte nám, budete plakať za vašimi starými skriňami


Existujú milióny rôznych diétnych plánov a všetky vám sľubujú že stratíte váhu len za 1 týždeň.

 No žiadna z nich nie je ani len príbuzná tejto diéte v porovnaní so stratou váhy. 


Ak praktizujete túto diétu len počas 2 týždňov, môžete stratiť až 15 kg.
 Ľudia ktorí vyskúšali túto diétu tvrdia že táto diéta je zdravá a váš imunitný systém nebude zoslabený počas týchto 15-tich dní.

 Naozaj , naša osobná skúsenosť je že sme stratili 13 kg len počas 15-tich dní. No nenasledovali sme plány úplne presne. Ak pracujete správne a nasledujete tieto jednoduché inštrukcie tejto diéty, môžete stratiť 15 kg už do 2 týždňov. 

Budete zaskočený výsledkami: čím viac váhy máte – tým viac váhy stratíte.
 Ak máte viac nadmernej váhy, to znamená že táto diéta bude na vás fungovať lepšie.

Najlepšia vec o tejto diéte je že nezískate stratené kilogramy rýchlo. A pravdaže, celá pointa tejto diéty nie je aby ste ju skončili a potom zjedli 2 pizze a 1 tortu. Mali by ste jesť zdravo aj keď ste túto diétu skončili.

 Najdôležitejšia vec je jesť primerane.

 Taktiež by ste mali piť dostatočné množstvo vody a uvidíte prvé výsledky už do 5-tich dní.

Mali by ste mať rovnaké raňajky každý deň

        1 pomaranč
        1 toast
        1 šálka čaju (bez cukru)

Na obed a večeru

          Deň 1 
        1 pomaranč
        1 varené vajce
        1 jogurt
        2 paradajky
        2 varené vajcia
        hlávkový šalát


Deň 2
        1 pomaranč
        1 varené vajce
        1 jogurt
        1 šálka čaju či kávy
        125g mletého mäsa
        1 paradajka
        1 pomaranč
        1 toast

Deň 3
        1 pomaranč
        1 varené vajce
        1 jogurt
        1 hlava šalátu
        125g mletého mäsa
        1 paradajka
        1 pomaranč
        1 šálka kávy alebo čaju

Deň 4
        125g čerstvého syra
        1 pomaranč
        1 toast
        125g mletého mäsa
        2 paradajky
        1 jablko
        1 toast
Deň 5
        200g vareného mäsa či ryby
        1 paradajka
        1 toast s 0.5 kg varenej zeleniny (mrkva, karfiol)
        1 vajce

Poznámka:

 Môžete si pridať nejaké korenie do vášho mäsa ak chcete, no len veľmi málo.
 Stratíte 5 kg počas prvých 5 dní. No potom stratíte omnoho viac. Toto je 5-dňový plán, takže ho potrebujete opakovať 3x.

Mali by ste jesť nasledujúce potraviny a nápoje každý pondelok:

Raňajky: 1 šálka citrónovej šťavy bez cukru

Obed: 1 jablko a 1 toast

Večera: 1 varené vajce, 1 paradajka a 1 toast

Pamätajte si toto, pretože je to veľmi dôležité – nemôžete konzumovať alkohol, a musíte jesť vaše jedlá teplé alebo studené. A uistite sa že dodržiavate všetky tieto jednoduché inštrukcie z tejto super-efektívnej diéty.

 Po 15-tich dňoch budete prekvapený výsledkami. Stratíte 15 kíl po tejto diéte.


 Ďakujem za prečítanie a nezabudnite zdieľať tento článok s vašimi priateľmi a rodinou.