Listerine a Ocot ako nástroj pre jemnejšie nohy!

Počúvala som o tejto čudnej kombinácii ako liečba pre suché popraskané päty a nohy už dlhšiu dobu a myslela som si že je to smiešne.

Bojujem so suchými popraskanými pätami v zime a skúsila som všetky možné liečby, no listerine a ocot?


Keďže píšem tento článok, asi sa môžete staviť ako to všetko dopadlo. Áno, uhádli ste. Funguje to!
 Bola som úplne skeptická no hovorím vám, už po 15-tich minútach moje chodidlá boli omnoho jemnejšie a hladšie!

Tu je pár obrázkov PREDTÝM a POTOM na porovnanie. Pre
tých ktorí sú zhnusení chodidlami: ospravedlňujem sa.






Aj keď nie sú perfektné, po 15 minútach boli na tom očividne lepšie! Určite to opäť vyskúšam.

        1 pohár Listerine ústnej vody (či akejkoľvek antiseptickej ústnej vody)

        1 pohár octu (použila som biely no môžete použiť aj jablčný)

        2 poháre teplej vody



Môžete zdvojnásobiť , strojnásobiť, zoštvornásobiť tento recept podľa potreby vašich nôh a veľkosti nádoby.
Namočte si nohy počas 10-15 minút a potom použite niečo aby ste mohli zoškrabať mŕtvu kožu. Bolo to jednoduché odstrániť túto mŕtvu kožu. Mám trocha zostatok avšak som si istá že sa pominie po ďalšej procedúre.
Ak mávate problémy so suchými zimušnými nohami ako ja, silne odporúčam aby ste túto metódu vyskúšali! Myslím si že budete príjemne prekvapené/-ý, tak ako ja.